Характеристика на учня

Психолого-педагогічна характеристика особистості учня

складена студенткою ПП-41 групи

спеціальності 013 Початкова освіта РДГУ

Величко Іванною Іванівною

  • Вік- 6 років. Учень з інклюзією, має І групу інвалідності.

Склад сім'ї: мама, тато.

Матеріальне забезпечення та побутові умови- задовільні, вище середнього рівня.

Навчався у Навчально-реабілітаційному центрі в м. Рівне Рівненської обласної ради.

  • Мовлення представлене нормальним темпом та ритмом.

Анатомічна будова органів артикуляції та їх моторика не порушені. Вимова звуків- сформована.

Характерні порушення складової структури слова у вигляді пропусків окремих звуків та складів у словах зі збігом приголосних, також можливе додавання зайвих звуків та окремих складів у слові.

Словниковий запас потребує удосконалення та збагачення. Незначні труднощі із виконанням завдань без візуального закріплення через недостатнє розуміння умови завдання.

Активно формується граматика. У активному мовленні частково правильно вживає закінчення слів. Активне мовлення представлене фразами та простими реченнями.

Незначні проблеми з граматичним оформленням речень.

За картинкою Максим здатен описати її зміст, проте із значною допомогою дорослого.

Часто відволікається на другорядне, втрачає зміст розмови.

Обсяг запам'ятовування знижений.

  • Хлопчик легко налагоджує контакт з оточуючими.

Зі сторони моторики: не має порушень. Орієнтується та старається відтворити основні рухи тіла: ходьба- самостійна, впевнена; біг- самостійно стрибає. Виконує вправи за зразком, не завжди розуміє словесну інструкцію. Під час виконання багаторівневих вправ потребує допомоги або демонстрації.

Виконує нескладний комплекс вправ, старається дотримуватися ритму та кількості повторень. Якість виконання вправ не відповідає нормі (рухи мляві, невпевнені).

Присутня слабкість м'язово-зв'язкового апарату. Моторна увага та пам'ять, просторова координація- розвиваються.

Робить помилки у визначенні основних понять «вправо», «вліво», «вгору», «вниз».

  • Контакт з дитиною встановлюється одразу. Взаємодія достатня за умови стимуляції дорослого.

Поведінка учня регульована. Темп роботи рівномірний, рівень роботи із часом знижується. Під час уроків помітно втомлюється, частіше відволікається, може задавати питання не по темі.

Рівень організованості, зосередженості та здатність працювати самостійно- знижений.

Виникає інтерес до епізодичних завдань.

Володіє інформацією про себе та свою сім'ю.

Пропозиції:

  • Супровід психолога та асистента.
  • У роботі з учнем використовувати індивідуальний підхід, враховуючи рівень мовленнєвого розвитку та навички соціальної взаємодії;
  • Краще готувати матеріал до уроків та середовище у якому буде навчатися учень;
  • У навчальному класі не повинно бути занадто багато яскравих предметів, які будуть відволікати від процесу навчання;
  • Вчити дитину керуватися режимом школи;
  • Часто використовувати фізичні розминки;
  • Зменшити кількість завдань відповідно до можливостей учня;
  • Продовжувати роботу над формуванням соціальних навичок;
  • Не перенасичувати складними вербальними інструкціями;
  • Активно використовувати наочний матеріал;
  • Давати більше часу для виконання.
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати